Menu

KAUPAN EHDOT

prodiscus.fi – kaupan ehdot

Päivitetty 1.3.2023

Yleiset ehdot

prodiscus.fi (Y-tunnus: 1904579-4) on Prodiscuksen verkkokauppa. Tässä kuvattuja sopimusehtoja käytetään prodiscus.fi verkkokaupan myymiin palveluihin ja tuotteisiin Prodiscuksen ja sen asiakkaan välille muodostuneessa kauppasuhteessa. Pidätämme oikeuden päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan prodiscus.fi sivuilla tilauksen hetkellä voimassa olevia kaupan ehtoja. Emme vastaa ylivoimaisesta esteestä aiheutuneista vahingoista.

Tilaaminen ja hinnat

Tuotteiden tilaaminen onnistuu parhaiten verkkokauppamme kautta. Tilausta tehdessään asiakkaan on luovutettava meille täydelliset yhteystietonsa, sisältäen nimen, osoitteen, sähköpostiosoitteen sekä matkapuhelinnumeron.

Matkapuhelinnumeroa käytämme asiakkaan tavoittamiseen mahdollisissa ongelmatilanteissa. Posti lähettää matkapuhelimeen paketin saapumisilmoituksen, sopii kotipaketti-toimitustavassa jakeluajankohdasta tai lähettää pakettiautomaatiin tilatun paketin osalta sinulle lokerokoodin tekstiviestillä. Älä hävitä Postin lähettämää viestiä, sillä tarvitset koodia pakettia noutaessasi. Posti säilyttää pakettia seitsemän vuorokautta sen saapumisesta.

Sähköpostiosoitteeseen lähetämme tilausvahvistuksen sekä tilauksesi lähettämisen yhteydessä tiedon lähettämisestä ja lähetyksen seurantatiedot.

Asiakas sitoutuu tilauksen hetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Maksutavat

Nettikaupassa on käytössä Paytrailin tarjoamat maksutavat

Toimitustavat

Kotimaiset tilaukset lähetämme Postin kautta. EU alueella muuten käytämme PostNordia, sekä EU ulkopuolelle toimitukset hoitaa Fedex

Jos tilattua tuotetta ei jostain syystä ole saatavilla, ilmoitamme siitä tilaajalle sähköpostitse tai puhelimitse. Tuotteiden värit ja painatukset saattavat poiketa verkkokaupan kuvissa olevista kuvista.

Reklamaatiot, vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Tuotteet voi palauttaa joko Postin maksuttomalla asiakaspalautuksella tai suoraan varaston myymälälle. Prodiscus vastaa palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeidemme mukaisesti.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja vialliset tuotteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan reklamoida kuljetuksesta vastaavaa tahoa viipymättä. Meille asiasta voi ilmoittaa joko puhelimitse 050-3572712 tai sähköpostilla osoitteeseen info@prodiscus.fi Autamme tarvittaessa asian selvittämisessä.

Riidanratkaisuelimet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Linkki ODR-forumille

Asiakastietojen kerääminen ja tietosuoja

Lue tietosuojaseloste.